Problem z załadowaniem strony? Kliknij tutaj

projekt Nr 3

3. Gry podwórkowe dla dzieci. Namalowane na chodniku gry dla dzieci


Lokalizacja

Gry podwórkowe z masy termpolastycznej można zaaplikować na asfalt, chodnik, kostkę brukową, beton! Sopot dolny. Aleja Krzysztofa Komedy

Skrócony opis

Gry podwórkowe​, jak za dawnych lat, zaaplikowane na asfalcie, kostce brukowej lub betonie. Zewnętrzne plansze do gier i zabaw połączone w zestawy tworzące wyjątkowe miejsce i oferujące solidną porcję kreatywnej zabawy dla najmłodszych i rodziców! Zamiast nad ekranami lepiej spędzić aktywnie czas nad tymi grami!

Opis projektu

Gry podwórkowe​ to zaaplikowane na chodniki zewnętrzne plansze do gier i zabaw połączone w zestawy tworzące wyjątkowe miejsce i oferujące solidną porcję kreatywnej zabawy dla naszych najmłodszych, dzieci i dorosłych!
Wszystko w myśl! Zamiast przed ekranami postawcie swoje dzieci nad tymi grami i bawcie się aktywnie!
Abstrakcyjne, kolorowe plansze, możliwość kreowania własnych zabaw, edukacja przez zabawę, ćwiczenie koordynacji ruchowej, rozwijanie umiejętności pracy w grupie oraz szeroka gama scenariuszy gier wzbogaci dziecko o nowe umiejętności i zachęci do aktywnego, kreatywnego spędzania czasu​ na zewnątrz. Dla dzieci z rodzicami, dla przedszkoli i przyjezdnych, wszystkich tych którzy chcą spędzić czas aktywnie na świeżym powietrzu!

Plansze do gier zaprojektowane są z modułowych elementów, co ułatwia późniejszą konserwację, jak i wymianę poszczególnych modułów. Wszystkie elementy plansz wykonane są z wysokiej jakości materiałów termoplastycznych, przeznaczonych do zaaplikowania na asfalcie, kostce brukowej i betonie. Materiał ma jaskrawe kolory, odporne na promienie UV, dużą odporność na warunki atmosferyczne, oraz jest antypoślizgowy.

Przykłady gier:

Labirynt ogród 600x200 cm - gra podwórkowa z masy termoplastycznej
Labirynt z kropek ​to plansza do zabaw na spostrzegawczość, koncentrację, orientację w przestrzeni. Gra jest pewnego rodzaju łamigłówką, zmuszającą do myślenia i rozwagi. W labirynt można grać indywidualnie, jak i zespołowo. Wchodzimy do labiryntu i szukamy wyjścia z niego. Możemy szukać wyjścia na czas, lub podążyć przez niego na jednej nodze.

Lustro do 4 osób 430x330 cm - naśladuj mnie.
Lustro to gra dla czterech osób, polega na naśladowaniu ruchów (nowa wersja gry naśladuj mnie), jak w lustrze, jednak ilość możliwych scenariuszy jest nieograniczona: gimnastyka, taniec, aerobik, zajęcia teatralne i wiele innych wariantów, które dziecko może samo wykreować i przenieść na 9 kolorowych pól planszy.

Klasy kolorowe 90x280 cm - gra podwórkowa
Gra w klasy to jedna z najprostszych i najbardziej popularnych zabaw dla dwojga lub więcej dzieci. Rozwija gibkość, koordynację ruchową oraz zręczność.

Tarcze 45 / 60 / 90 cm - Tarcze  to gra polegająca na rzucaniu do celów (traf do celu). Kolorowe kropki oddalone, w różnej odległości od pól tarcz, wyznaczają poziom trudności. Na początku należy ustalić punktacje dla poszczególnych kolorów planszy. Gra uczy koncentracji, kształtuje koordynację ruchową, w tym refleks i zwinność.

Twister48 115x300 cm - Nasze twistery​ posiadają aż dwa razy więcej pól ​niż klasyczna wersja gry! Twister48+4 to jeszcze inne ułożenie pól, co zmienia taktykę i urozmaica zabawę. Umożliwia to zabawę większej grupie naraz niż w przypadku małego Twistera.

Kalkulator 150x190 cm - Jest to gra matematyczna. Stanowi doskonałą pomoc edukacyjną przy pierwszych krokach w nauce liczb, zasad działań czy też równań. Zadaniami na planszy mogą być różne obliczenia, np. prowadzący podaje liczbę (np.100), a zadaniem uczestnika jest skoczyć po polach kalkulatora aby otrzymać ten wynik np. (10x10).
Pojedynek Gracze walczą jeden na jednego lub grupa przeciwko grupie. Gracz wyskakuje na kalkulatorze dowolną liczbę. Przeciwnik musi skakać po odpowiednich polach z cyframi i działaniami tak by uzyskać wskazany wynik. Następnie zamieniają się rolami. Dla utrudnienia można wyznaczyć określone polecenie. Przykładowo wynik musi być skutkiem: mnożenia, dodawania, odejmowania czy dzielenia. Data Drużyna losuje karteczkę z zadaniem. Na kartce wypisane są znane daty historyczne, bądź znane liczby czy daty z życia szkoły, klasy itp. Gracz musi w przeciągu 9 sekund od odczytania pytania wyskoczyć datę, czy też liczbę na kalkulatorze. Przykładowo: data Bitwy Pod Grunwaldem, dzisiejsza data, swoje urodziny itp. Wygrywa drużyna, która ma najlepszą pamięć jak i potrafi to działanie na kalkulatorze zaprezentować.

Alfabet korale 250x530 cm - gra w Alfabet, szczególnie ceniona jako przyjemna forma zajęć dydaktycznych z języka polskiego w pierwszych klasach. Stwarza szerokie możliwości do lepszego opanowania: alfabetu, słowotwórstwa, zasad gramatyki, ortografii i wielu innych!

Zegar paw 310x310 cm - Zegar w kształcie pawia, warianty gier przeróżne!  Policz minuty: Uczestnik zabawy porusza się w dowolny sposób (np. skacząc na jednej nodze) po kolorowych polach, zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Kiedy się zatrzymuje, druga osoba musi policzyć i podać o ile minut się przesunął.

Po ponownym przeanalizowaniu wniosku i zmianie miejsca realizacji projektu projekt został dopuszczony do głosowania.

Załączniki

Wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Wiadomość nie została wysłana.
Prosimy spróbować później.

Masz pytanie do autora projektu?

Napisz mu wiadomość!

* Pola obowiązkowe

Pytanie dotyczące projektu:
Gry podwórkowe dla dzieci. Namalowane na chodniku gry dla dzieci

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Administratorem danych osobowych przekazanych za pośrednictwem serwisu internetowego sopot.budzet-obywatelski.org jest Prezydent Miasta Sopotu  z siedzibą przy ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, w Sopocie (kod pocztowy: 81-704).

Prezydent Miasta Sopotu  szanuje prawa Użytkowników do prywatności i dba o ochronę danych osobowych, którymi administruje zgodnie z przepisami Rozporządzenia o Danych Osobowych (RODO). W tym celu do zbierania danych osobowych, przechowywania i każdego innego przetwarzania wykorzystuje odpowiednie narzędzia techniczne i informatyczne oraz stosuje specjalistyczne procedury organizacyjne. 
W trakcie korzystania z serwisu sopot.budzet-obywatelski.org chronimy Twoją prywatność zapewniając przestrzeganie przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych, jak również zapewniając ich ochronę od strony informatycznej i technicznej. Przedstawione poniżej zasady opisują, jakie dane osobowe gromadzimy i jak możemy z tych informacji korzystać. 

1. W czasie korzystania z serwisu sopot.budzet-obywatelski.org, podczas wypełnienia formularza rejestracyjnego, kontaktowego itp. możesz zostać poproszony o podanie swoich danych osobowych takich jak: imię, nazwisko, PESEL, adres, e-mail, numer telefonu. 
2. Powyższe dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażonej przez Użytkownika systemu podczas rejestracji w serwisie, lub podczas wykorzystania formularza kontaktowego służącego do komunikacji z Prezydentem Miasta Sopotu .
Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednakże brak zgody na ich przetwarzanie przez Prezydenta Miasta Sopotu  uniemożliwia skorzystanie serwisu.
3. Celem użycia danych osobowych jest świadczenie usługi w serwisie sopot.budzet-obywatelski.org w ramach którego mieszkańcy współdecydują o wydatkach publicznych w mieście w perspektywie kolejnego roku budżetowego.
4. Każdemu Użytkownikowi przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które dotyczą jego osoby w tym prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania, żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania lub usunięcia.
Po przyjęciu wniosku o usunięcie Twoich danych osobowych z systemu nie będziemy już ich przetwarzać. Wyjątek stanowi sytuacja gdy istnieją: ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec sprzeciwu, lub podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
5. System informatyczny oraz dane, które zbieramy i przetwarzamy, są zabezpieczone przed wglądem osób trzecich, spełniający bardzo wysokie wymagania bezpieczeństwa zarówno pod względem technicznym (informatycznym), jak i prawnym.
6. Dane, które przesyłane są na nasze serwery są chronione są przy pomocy protokołu SSL/TLS. Oznacza to, że dane osobowe przesyłane są przy wykorzystaniu zabezpieczeń kryptograficznych (szyfrowane).
7. Współpracujemy z ekspertami IT zapewniającymi stałe bezpieczeństwo Państwa danych osobowych i dostosowywanie systemu informatycznego do zmieniającej się dynamicznie rzeczywistości i zagrożeń. Programiści czuwają nad bieżącym wdrażaniem odpowiednich procedur i bezpieczeństwem Twoich danych.
8. W celu zapewnienia usługi o najwyższej jakości korzystamy z pomocy partnera – firmy MediaPark Sp z o.o. , który jest ogólnopolskim dostawcą i operatorem aplikacji budzet-obywatelski.org. MediaPark zapewnia przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa w tym dotyczących ochrony danych osobowych. Przekazujemy im jedynie te dane, które są niezbędne, wyłącznie do celów określonych w umowie, czyli administrowania serwisem oraz procesem zliczania głosów.
Cała procedura jest nadzorowane przez Prezydenta Miasta Sopotu , a  po zakończeniu świadczenia usługi i przekazaniu wyników głosowania do Prezydenta Miasta Sopotu, MediaPark bezpowrotnie kasuje z baz danych wszelkie dane osobowe.
9. Nie przekazujemy danych osobowych, którymi administrujemy innym podmiotom trzecim ani państwom trzecim.
10. Udostępnianie Twoich danych osobowych możliwe jest wyłącznie na zasadach i wypadkach przewidzianych przez obowiązujące przepisy prawa. 
W przypadku naruszenia prawa, lub gdy będzie to wymagane przepisami prawa, możemy udostępnić posiadane dane upoważnionym organom i osobom, w tym organom wymiaru sprawiedliwości.
11. Strona internetowa sopot.budzet-obywatelski.org wykorzystuje tzw. ciasteczka (cookies), przechowywane przez Twoją przeglądarkę internetową na twardym dysku Twojego komputera w celu przyspieszenia współpracy pomiędzy Twoim komputerem a naszymi serwerami. Dzięki wykorzystaniu cookies nie musisz ponownie wprowadzać informacji za każdym razem kiedy wracasz na naszą stronę. Wyłączenie w przeglądarce internetowej opcji zezwalającej na zapisywanie plików cookies, nie uniemożliwia korzystania z serwisu, ale w niektórych sytuacjach dostęp do jego części może być wolniejszy.
12. Ze względów bezpieczeństwa dane o adresie IP użytkownika serwisu, zapisywane są w logach systemowych serwera. Sam adres IP nie pozwala na bezpośrednią identyfikację użytkownika.
13. Zastrzegamy sobie prawo zmiany Polityki Prywatności. 
14. Do korzystania z usług świadczonych za pośrednictwem witryny internetowej serwisu wymagana jest poprawnie skonfigurowana przeglądarka internetowa.
15. Dbamy o prywatność Użytkowników serwisu, w związku z tym każdy korzystający z naszej aplikacji lub witryny internetowej zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nadużywania środków komunikacji elektronicznej oraz dostarczania przez lub do systemów teleinformatycznych następujących treści: 
a) charakterze bezprawnym, 
b) które powodują zachwianie pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych należących do Prezydenta Miasta Sopotu  lub innych podmiotów biorących bezpośredni lub pośredni udział w świadczeniu usług, 
c) które naruszają dobra osób trzecich, ogólnie przyjęte normy społeczne lub które są niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
16. W razie wykrycia nieprawidłowości lub zagrożeń powodowanych przez osoby nierespektujące przepisów prawa i regulacji obowiązujących w naszym serwisie, będziemy współpracować z policją, prokuraturą, sądami, by pomóc w ujęciu osób dopuszczających się czynów zabronionych.
17. W celu zadania pytania, przekazania uwag dotyczących niniejszej Polityki lub skorzystania ze swoich praw w zakresie ochrony danych osobowych prosimy o przesłanie wiadomości do Inspektora Ochrony Danych na adres email: iod@sopot.pl . W celu weryfikacji tożsamości Użytkownika możemy prosić o podanie dodatkowych informacji pozwalających nam Państwa uwierzytelnić.
18. W przypadku jeśli uważają Państwo, że przetwarzanie przez nas Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa, możecie wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.